Alpaka jedan, dva i tri - Alpaca one, two and three


I dalje alpaka.... tri šala, tri različite boje, isti uzorak. Umjesto riječi stavljam samo slike redom kako sam ih tkala.Sivo, bijelo, crno.
Za razliku od devine vune/dlake moja je alpaka stvarno super mekana, ne bode ni malo, pada prekrasno, i stvarno sam zadovoljna rezultatom i vunom. 
U međuvremenu sam napokon bila na izletu u prošlost, prvi puta sam bila u Unitasovom tvorničkom dućanu. Vune nisam niti gledala jer je meni Unitas uvijek vezan uz konac, i to sam pronašla bez problema i kupila nešto više od dvije kile pamuka za osnovu - bijeljenog i kremastog, i onda još oko 1.1kg raznoraznih drugih prekrasnih boja konca. Sad sam opet na mukama šta započeti slijedeće. Da mi ne bude dosadno i u slučaju da mi 3 kile materijala nisu dosta u malom sam poljoprivrednom dućanu kupila liko i špagu od konoplje, onu odvratno smrdljivu, ali od nje sam davno znala napraviti lijepe stvari koje su brzo razgrabljene.




Comments

Unknown said…
your alpaca scarves are lovely!
Roman Tales said…
Prekrasni šalovi!
Ako budeš negdje u prilici probaj devinu dlaku, nije rečeno da su sve pikave kao ova moja :-(
Olinka said…
Svakako ću probati devinu dlaku. To je jedna od rijetkih materijala koje nisam probala. Nije ni svaka alpaka mekana i podatna kao ove na slici. Isto je sa kašmirom koji sam nabavila na farmi u Toskani prije par godina. Sve super, lijepo i krasno, dok ja to nisam stavila oko vrata, kad je počeo pikati, više ga nisam dirala.
Alida said…
Lovely shawls!

Popular posts