2011

Prvi je tjedan 2011 polako za nama. Kako to već biva početkom godine, kalendar sam promijenila, ispisala sve važne rođendane, događaje, praznike i ostale važne i nevažne datume i dane koji nam slijede. Između ostaloga sam pregledala moju kutiju sa materijalima za tkanje, da bi iz prve male kutije sa raznoraznim vunicama izletio moljac..... Hmmmmm..... nisam imala hrabrosti pogledati u druge kutije, ali to definitivno moram obaviti preko vikenda, da ne bi bilo još više iznenađenja. "Zaraženu" sam kutiju stavila tog trenutka na prehladni balkon i ostavila do jučer vani kad sam pronašla da je snijeg koji je padao i mećavio cijelu noć napadao i u kutiju. Divno.....nekako sam ga počistila jer je bio pršić i dosta suh tako da se vuna nije namočila, ali se toplo nadam da sam riješila problem podstanara kutije. 
Na temu tkanje, mogu se pohvaliti da je prvo ovogodišnje tkanje (uski i dugački šal) već krenulu, osnova od 230cm i prvih 20cm otkano, no dok to poslikam evo tri vesele sličice mog ovotjednog origami projekta.
U ove tmurne dane bilo je prekrasno vidjeti ovu gomilu veselih papirića kako leže po stolu, no jučer sam ih spojila i napravila jednu od meni dragih origami oblika - kusudama kuglu (tzv. medicinska kugla).

Kusudama kugla

Comments

Popular posts