NOR/olink/O kaput - NOR/olink/O coat

Za razliku od prvih pola godine dok sam slabo i tkala i pisala, u međuvremenu sam se malo aktivnije primila tkanja, ali nakon cjelodnevnog sjedenja za uredskim kompjuterom, nisam više za gledanje u ekran u večernje sate, tako da je blog uredno ostao zapostavljen.
Dakle... tko se još uvijek sjeća, davno proljetos sam nakon dugog razmišljanj
a i planiranja napokon istkala komad od skupocjene Noro vune koju sam dugo čuvala ne znajući šta da s njom napravim. Plan za dalje je ostao tajna, i kako se godina bliži kraju, hladni dani nisu baš još došli ali svakim će danom, vrijeme je otkriti šta se desilo sa Noro tkanjem. Tko se ne sjeća, link na priču o prvom ovogodišnjem tkanju je ovdje, a sličice su rezultat tajnog projekta. Ideja je moja, implementacija moje šnajderice, slika imam još malu hrpicu, ali nadam se da će vam ovo dati ideju što se desilo sa tkanjem, ostacima vune sa dodatkom četiri kupljena gumba, i mješavinom vuna-lan materijala koji sam još lani kupila na tkalačkom sajmu u Haslachu. Unlike the first half of this year when I was neither weaving nor writing the new posts on the blog, I have spent some more time weaving. However, after spending the long hours in the office, coming back home and sitting again in front of the monitor makes no fun.
For those of you who remember, earlier this spring, I wove a narrow and long piece using the lovely Japanese Noro wool, which I bought last year and kept around while thinking what to make out of it. While the plan remained secret, now that the cold days and the time to finally use it are here, I have decided to break the silence and show you the outcome of the "Noro project". The idea was mine, implementation - my great seamstress. Here are just a few photos what can be done with a small piece of weaving, 4 buttons, leftover yarn and some wool/linen fabric purchased last year during the Haslach weaver's market.

Comments

Anonymous said…
Krasno! Vrlo originalan kaput.
bensedin art said…
Ovo je prelepo, ideja i realizacija su odlične! Mnogo mi se svidja!
Unknown said…
Die Jacke ist ganz wunderbar geworden!!!
Felizitas said…
Wunderschön. Die Kombination der verschiedenen Techniken gefällt mir am Besten. An deinem Blog sehe ich immer was sich bei dir tut.
suzana said…
mesec dana prelistavam na internetu i nisam naishla na tako dobar blog na nashoj tkajachkoj temi.imam razboj samo mesec dana, a pet godina unazad sam ga prizeljkivala.upravo sam zavrshila moj osmi shal i zarazena sam tkanjem.osim osnovnog uvogjenja nemam pojma o nichemu pa bih te molila da mi dash neka uputstva u vezi knjiga o tkanju..gde bih mogla da ih nagjem. mislim da ti su prediva vrlo uspeshna a stav prema toj vrsti rada vrlo izrazzajan.vecc tri dana se vrtim na tvojem blogu..pozdrav!
Zorica-Filzlaus said…
Ovo izgleda FENOMENALNO

Popular posts