Warm summer days with warm wooly wool/Topli ljetni dani uz toplu vunenu vunu

Momentalno pokušavam uhvatiti korak sa svemogućim zaostacima, pa se tako ovaj vikend na redu našlo klupko davno ispredene alpaka vune koje se povlačilo po kojekakvim kutijama već mjesecima. Mislim da će vam slika najbolje dočarati kako je izgledalo kad sam ga krenula odmotavati. Nakon pola sata mučenja, došlo mi je da uzmem škare i izrežem sve u male komade i upotrijebim za slijedeće predenje, no međutim sam uspjela pronaći pravi kraj, i nakon pet minuta imala prekrasnu lopticu miješano smeđe alpaka vune spremne za slijedeći projekt.
Drugi
vikend projekt također je bilo predenje, ovaj puta kombinacije boja koje su mi ostale u mojoj vunenoj vrećici. Evo tri slike, kako izgleda početak, sredina i kraj predenja. Jedino nisam poslikala moj strojić za češljanje, ali i to će već doći na red.
I am trying to catch up with various delayed house and handy-work, and this past weekend I managed to find a bundle of span alpaca wool that has been sitting in the box since months. The picture will best explain how did it look like when I started unwinding it and making a decent looking ball of wool out of it. Half an hour into the job, just when I was ready to take the scissors and cut it into pieces and card it into something new to spin, I managed to find a proper end, and within next five minutes had a lovely ball of brownish alpaca wool ready for weaving.The second weekend project was spinning for which I manage to use a lot of different colors remaining in my fibre storage since ages ago. Here are the various stages.

Comments

bensedin art said…
Kombinacije boja koje si isprela (je l' se tako kaže?) su fantastične. Jedva čekam da vidim šta ćeš od toga da otkaš.
Cronitty said…
Dugo me nije bilo na tvom blogu i moram priznati da mi je trebalo vremena da sve procitam. Nedostajes nam na forumu. Pozdrav, Vanchy

Popular posts