Proljetno tkanje je gotovo

U subotu popodne sam svečano skinula prvo ovogodišnje tkanje sa tkalačkog stana, i podvezala krajeve. Momentalno sam bez plana šta od toga napraviti, jer izgleda lijepo i proljetno na stolu (a i na novoj stolici na terasi) kao jedan komad stoljnjaka. Šteta ga je rezati u podmetače, jer bi ih bilo samo tri, što nije za poklon, i što bi moja prijateljica iz Singapura rekla - tri nije dobar broj. Vaši su prijedlozi dobro došli, jer za sada i na dalje tkanje ostaje u komadu, i trenutno se povlači prekrasno opran i ispeglan našom novom peglom (prvom nakon 16 godina života stare pegle, što mi prodavačica u dućanu nije mogla vjerovati, jer sam i sama sigurna da niti jedna današnja pegla neće tako dugo trajati kao moja dobra stara Rowentina pegla).
Ako bolje pogledate slike, vidjeti ćete vjerojatno dvije uzdužne pruge koje se najbolje primjećuju na
tamno ljubičastom dijelu tkanja. Šta se desilo? Na tri mjesta sam uspjela previdjeti osnovu, i umjesto jedne duple niti, ja sam zabunom uvela dvije duple niti u jedan kotlac. Iako sam grešku primijetila odmah pri početku, odlučila sam to popravljati tek na kraju kad skinem tkanje sa tkalačkog stana. Tako je i bilo, i na ta tri mjesta sam izvukla ekstra nit, ali iz nekog se razloga još uvijek primjećuje mjesto na kojem je izvučena nit. Možda kad još jednom operem bude bolje.

Comments

bensedin art said…
A možda da napraviš torbu? Boje su tako lepe, nekako vuku na proleće i leto. Što se greške u tkanju tiče, nije ništa strašno, naprotiv! Daje čar, pa to svakako nije konfekcija. Tanja
Anonymous said…
Ne znam što bi mogla napraviti od tog platna, ali da je lijepo, je!

Popular posts