Prvi blogodan / First blogoversary!

Malo mi je nedostajalo da zaboravim prvi rođendan mog bloga. Vrijeme leti, i vrteći film unatrag čini mi se ne tako davno da me Jana priupitala zašto ne napravim blog o tkanju. Nekoliko dana kasnije, krenula je moja prva tkalačka priča. Sjećam se samo kako sam dugo razmišljala kako napraviti blog, koliko često i o čemu pisati. Nakon početnih muka, jednom kad sam krenula, sve je postalo puno lakše. Bila je to lijepa godina. Početkom godine sam puno tkala i prela, naučila malu vojsku djece i starijih tkanju, odradila svoju prvu i drugu izložbu tkanja, jedan od mojih radova bio je uvršten u priručnik o tkanju, u stan nam se uselilo 17 lutaka koje su glumile moje manekene na izložbama. Druga polovica godina proletila je jako brzo. Manje tkanja, novi posao, selidba, putovanja, ali planova je puno, tako da se ne morate bojati za nastavak bloga.
Volim brojke, pa vas moram malo daviti statistikom.
Danas, punih 386 dana kasnije, rođendanski blog posjećen je: 11.800 puta, posjetilo ga je oko 3000 ljudi iz 61 zemlje sa šest kontinenata. Lista zemalja je impresivna - od Sred
nje, Istočne i Zapadne Europe, Senegala, Libije, Sudana, preko Turske do Indije, Kambodže, Japana, Australije i Novog Zelanda, preko Amerike i Kanade, južnameričkih zemalja, natrag do mojih najvjernih čitateljica širom Europe.
Najljepše vam hvala svima! Nadam se da ću do drugog rođendana imati više vremena za tkalačke i predačke priče, iako znam da vas dosta uživa i u pričama sa putovanja. Stiže proljeće, i jedva čekam da dani postanu duži i topliji, te da preselim tkalački stan i kolovrat na terasu provodeći tople ljetne večeri stvarajući nove kreacije. Lijepi pozdrav i još jednom hvala na čitanju. Vaša, Olinka!


I have almost missed the first anniversary of my blog. Blogoversary.... The time is flying by, and looking back, it feels not that long ago when Jana asked why don't I make a weaving blog. Little did I know how to do it then, but a couple of days later, my first weaving story was online. I remember well all the thoughts how to make a blog, how often and what to write. After some early troubles, once I started, everything was easy.
It was a great year.
Early in a week I spent a lot of time weaving and spinning, teaching others how to do it, had my first and second exhibitions, one of my woven works has been published in the weaving book, and last but not least, we got 17 mannequins moving into our flat that have been modeling my works. The last couple of months flew extremely quick. I did a very little weaving, started a new job, moved to a new city and spent a lot of time traveling. I have plenty of plans for the coming months, therefore, no fear for the new stories on the blog.

Today, 386 days after starting it, the birthday blog has been visited 11.800 times from app. 3000 people from 61 country from 6 continents. The list of countries is rather impressive, just wonder how to people get to it. Majority of visitors came from Central, Eastern and Western Europe, then US and Canada, over Senegal, Lybia, Sudan, to Turkey and India, Cambodia, Japan, Australia and New Zealand.
I want to thank all of you! I do hope that by the time of the second blogoversary I will have a lot more time for the weaving and spinning stories, although I recognize interest for the travel diaries as well. The spring is slowly coming, I look forward to a longer and warmer days to take a weaving loom and the spinning wheel out on the terrace and start spending the warm evenings creating new works. Thanks again and until the next post. Yours, Olinka!

Comments

Anonymous said…
Sretan rođendan!
bensedin art said…
Vrlo je ohrabrujuće pročitati ovaj blog na godišnjicu, naročito koliko ljudi tj. žena ga je posetilo. Bila si vrlo inspirativna, samo tako nastavi i dalje. Srećna godišnjica! Tanja
Anonymous said…
Drago mi je da si napunila baterije i da možeš krenuti u nove tkalačke avanture. Čestitam ti blogorođendan i želim da nam i dalje pišeš o svom tkanju i predenju. O tebi sam čula od jedne zajedničke poznanice, koja je bila s tobom na Kalniku, dovoljno je da ti velim da je iz udruge Puž i ti ćeš znati o kome je riječ.
incoknito said…
sretan rodjendan!
Anonymous said…
Mene toliko oduševljavaju tvoja tkanja da i sama pomišljam barem pokušati otkati nešto...
Goce said…
Sretan blogodan!
Anonymous said…
hej, draga Olinko... čitam zaostatke i oduševljena sam. Ne znam kakav to novi posao imaš, ali da te odnese u Bangladeš, to je prekrasno - barem se meni čini. Naravno da sam kao i uvijek očarana tvojim tkanjem, a mogu si samo zamisliti kako će prekrasno izgledati ta tvoja jakna... nadam se da ćeš se još dugo s nama virtualno družiti a meni bi bilo iznimno drago i da se vidimo ako svratiš u Zagreb. pozdrav!!

Popular posts