Oko svijeta - Around the globe

Kape nastavljaju putovati po svijetu. Danas sam dobila još slika malih i velikih veselih vlasnika. Dvije su jako razveselile dvoje male djece iz Taiwan-a koji će ove zime imati prvi puta u životu priliku vidjeti snijeg. Nama nezamislivo, ali istinito.
Druge dvije su prošli tjedan otputovale u Ameriku gdje su dvogodišnji blizanci bili oduševljeni i jako zadovoljn jer su nekoliko dana ranije dobili od bake na poklon crvene jakne koje izvrsno odgovaraju kapama.
Peta je kapa razveselila puno stariju osobu iz zemlje snijega i divljine, Manitoba-Kanada. Slika je poslana telefonom, pa nije baš najoštrija, ali to ćete mi oprostiti.
U međuvremenu sam dobila poruku da je Ashford-ova nova publikacija sa mojim kapa projektom gotova, i na putu u moj poštanski sandučić. Javlja
m čim stigne.

The hats are continuing to travel the world. Some of the latest photos of the happy little and big owners. Two hats will happily be worn by the two small Taiwanese kids who have never in their little lives seen the snow, and are happily waiting for it to arrive.
The other twin brothers in the US have, in only two years of their life, already seen a lot of snow, and must be t
hrilled with their new little presents from Europe especially since they perfectly match the colour with the red jackets that grandma brought them.
The fifth hat went to a lot older person coming from Manitoba, Canada. The photo is made with a phone, and is not as sharp, but you will forgive me.
In the meantime, I have received a message that the new Project Book from Ashford is printed and on the way to my letter box.

Comments

silvija said…
Kape su bozanstvene, svaki put kad ih vidim, odusevim se!
Goce said…
Predivno, jako sam ponosna na tebe iako te osobno nikad nisam upoznala! Dijelim tvoju radost i želim ti i dalje puno uspjeha! :)
Anonymous said…
Mislim da mora biti predivan osjećaj znati da će uskoro zahvaljujući knjizi i drugi kreativci početi raditi kape po tvom modelu. Uistinu prekrasan rad!
Lorna said…
Kape su me oduševile vjerojatno koliko i tebe osjećaj da tvoj rad nosi netko tako daleko... i još dobiješ slike tvojih kapa na tim nasmijanim glavama... sjajno! Bravo Olinka!

Popular posts