Stigao mi je poklon / My present arrived

Izgleda da sam bila u stvarno u velikom zaostatku. Tako velikom da do večeras nisam primijetila da je Ashford Club u posljednjem izdanju svog mjesečnika objavio rezultate tkanih projekata koji će biti prezentirani u Knitters Loom Project Book, među ostalima i moj projekt tkane kape. Koga zanima što je to Knitters Loom (ili kako ja to zovem mali tkalački stanić), link sa slikama i informacijama je: http://www.knittersloom.com/ Za zainteresirane, link na Ashford novosti koje donose dosta interesantnih priča i projekata: http://www.ashfordclub.co.nz/august-2007-newsletter.html
U međuvremenu sam sinoć stigla podići i poklon koji sam dobila od Ashford-a za uvrštenje mog dizajna kape u njihovu najnoviju publikaciju. Poklon je Jumbo Double Drive Flyer Unit. U prijevodu - već sam dugo vremena razmišljala kako bi bilo lijepo imati mogućnost presti onu debelu, otkačenu i interesantnu vunu koja se rijetko može kupiti u dućanu, a ako se i nađe košta cijelo bogatstvo, i ovo je bila super prilika ostvariti želju. Dakle, ovo u kutiji na slici je dodatak mom kolovratu koji omogućuje predenje debelog vlakna. Od večeras krećem u avanturu predenja jako deeebeeeleee vune. Naravno da sam odmah nabavila (i uz svu onu lijepu i gotovo ispredenu vunu koju ste vidjele u zadnjem blog postu) i vrećicu prediva jesenskih boja. Maloprije sam se primila majstorije, sve lijepo zašarafila na na kolovrat, i spremna sam za posao. Slike najnovijih debeeelih prediva naravno slijede, a do tada, samo da vam pokažem o čemu pričam. Ovo malo okruglo na lijevoj strani je originalni komad na kojem sam do sada prela, a ovo desno je novi komad na kojem mogu presti debele vune. I seem to have really fallen behind. So much that I have not until tonight noticed that my hat project and name was officially announced in the September edition of the Ashford Club email newsletter as one of those that will feature in the Knitters Loom Project Book. If you do not know what the Knitters Loom is, check out the page its webpage: http://www.knittersloom.com/ For those interested, here is the newsletter with some additional interesting stories and projects: http://www.ashfordclub.co.nz/august-2007-newsletter.html
In the meantime, I managed to
pick up the present I received from Ashford for having my hat design selected for the upcoming Ashford Project Book. It is a Jumbo Double Drive Flyer Unit for my Traditional spinning wheel. I have been thinking of having that piece of equipment since a while and finally be able to make the thick and interesting yarns, and this was just a perfect present. I have fixed it on my spinning wheel already, and am planning to be making interesting yarns which became rather hard to find and buy. I have immediately bought some lovely and autumn-y color sliver for spinning. The photos of the newest yarns will follow, but for the moment, here are the photos of the present and the first attempt at spinning thick yarn.

Comments

Anonymous said…
Ja imam stari bakin kolovrat, ali kako ga ne znam koristiti služi mi isključivo kao uspomena i dekoracija u stanu.
incoknito said…
draga olinka, samo da kazem blago onom kome pripadne tvoj swap ;)
jos ako budes koristila poklon pri njegovoj izradi...aaaah....
Magrit said…
Cestitam na uspjehu da objave tvoj rad :) Uh, lijepo je dobiti poklon. Jos tako lijep i koristan.
Leigh said…
Lucky you! Those bobbins are huge! Thank you for the link to the Ashforc Club.
Anonymous said…
slično kao i Bodulka, kolovrat mi je kod mame u stanu kao ukras. Ali je potpuno obnovljen i sa svim pripadajućim dijelovima, pa ako se jednog dana odlučim pozabaviti i time, samo ću ga ukrasti ;-)
Anonymous said…
S poštovanjem

Zanima dali ima u Hrvatskoj onako mali stanić ili se može naručiti, jer i sam tkam ali na starom tkalačkom stanu. Molim vaš odgovor uz sve pohvale za vaš Blogger.
Slavonka
Olinka said…
Draga Slavonka,
Moga znanja se u Hrvatskoj ne moze naci onakav mali tkalacki stan, ali se moze naruciti. Javi mi se na email za detalje, pa cu ti objasniti kako i gdje.
Lijepi pozdrav,

Olinka!

Popular posts