Hundertwasser u zelenom/Hundertwasser in green



Momentalno imam stvaralačku krizu, i nikako da mi dođe inspiracija za slijedeće tkanje. Imam nekoliko planova, ali .... neodlučna sam s čime da krenem prvo. U međuvremenu sam nastavila presti svilu, igrala se jedan prevrući dan sa farbanjem svilene pređe, i napravila lijepi mali roza šal za nedavno rođenu djevojčicu. Priču o farbanju svile ću posebno ispričati, jer tu vjerojatno trebam i par savjeta. Da blog ne spava, sjetila sam se da vam dugujem sliku predzadnjeg napravljenog rada u sličnoj Hundertwasser kombinaciji, samo zelene boje. Ovaj puta sam se opet odlučila na uzorak saća, ali ovaj puta rezultat su nešto pliće rupice. Ovaj je šal napravljen sa četiri lista, jer je dekica sa prijašnjeg slike u crvenoj kombinaciji napravljena sa osam listova ničalnica, i zato je svaka od kućica saća duplo dublja.

I am having a bit of creative crisis, waiting for inspiration to come. Firstly, it was a bit too hot, and although I have a couple of ideas what to make next, I am just not getting myself together to start working on it. In the meantime, I have been spinning silk and playing a bit with coloring the silk rovings, but I will keep this story for a separate entry. Well, and I made a small pink scarf for a friend's newly born baby. Since the blog should not sleep, I remembered that I owe you the photo of the second woven piece I made with the green shade of Hundertwasser yarn. I made a nice long scarf, again in honeycomb/waffle weave, but it was made on 4-shafts each of the honeycombs look a lot shallower than those of the red little blanket I made last.

Comments

Sharon said…
Only your second woven project? It's wonderful.
Anonymous said…
Barni, Hundertwasser projekti su prekrasni.
Olinka said…
Hi Sharon, you must have misunderstood it. This is the second woven project from this kind of yarn. Otherwise, I do not even count how many woven things I made so far. You can see some of them by reading the blog. Olinka!
Anonymous said…
Ne znam koje tkanje mi je ljepše?! Ono u crvenoj nijansi je prekrasno i ovo je predivno.
Reci što na kraju bude od tvojih tkanja, samo šalovi ili koji puta i nešto šivaš od tih materijala?
Olinka said…
Dobro pitanje.
Ako isplaniram raditi sal, ili stoljnjak, prekrivac za stol i sl. onda tkanje ostaje tako kako je. Dva od vecih komada materijala koje sam otkala dala sam sasiti (jedan od njih je bio na blogu naslikan, drugi je kod snajderice). Imam ih jos nekoliko gotovih koji stoje kao komad materijala jer su mi trebali za izlozbu i eventualnu prodaju. Ovo crveno je planirano za dekicu/pokrivac, a mislim da bi se jako rasulo ako bi ga isla rezati, jer je takav uzorak. Olinka!

Popular posts